• Keep up to date with Ausbb via Twitter and Facebook. Please add us!
  • Join the Ausbb - Australian BodyBuilding forum

    If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.

    The Ausbb - Australian BodyBuilding forum is dedicated to no nonsense muscle and strength building. If you need advice that works, you have come to the right place. This forum focuses on building strength and muscle using the basics. You will also find that the Ausbb- Australian Bodybuilding Forum stresses encouragement and respect. Trolls and name calling are not allowed here. No matter what your personal goals are, you will be given effective advice that produces results.

    Please consider registering. It takes 30 seconds, and will allow you to get the most out of the forum.

Shrek

Fucked up Kunce
Anyone watching the cricket?
The Paki's are bowling OK but cannot catch for dear life, both Watson and Katich were dropped.
Watson just got 50.
I go watch more now.


P.S - Phil Hughes should be opening not Watson.
 

mike367

Member
Not watching it yet, soon will be.
Phil Hughes? sorry but we broke him.....

This series may be tougher than alot of people think, all the Aussie press said that the windies were easy meat for the Aussie grinder. Pakistan have some very good players and could trouble the Aussies, if they can take the odd catch lol.

Good Christmas Shrek?

Anyone watching the cricket?
The Paki's are bowling OK but cannot catch for dear life, both Watson and Katich were dropped.
Watson just got 50.
I go watch more now.


P.S - Phil Hughes should be opening not Watson.
 

Shrek

Fucked up Kunce
LOL @ Watson.
Yeah Mike Good Xmas.

I dunno, I don't think the Paki's have the bowling attack to trouble the Aussies.
 

joshcore

New member
hughes is inconsistant and still inexperienced at a international level. watson is a sensational all-rounder.
 

Shrek

Fucked up Kunce
Yeah Watson is going great gune but better suited at 5 or 6 in the batting.

Strange decision for Ponting to declare at 450, would have thought 550 to be a better score.
 
N

Nathan1994

Guest
hauritz made some runs to bad his not a very good spinner bring on dan cullen :(
 

mike367

Member
Well the Aussies are in control. They shouldn't lose from here.

The only question is, will an Aussie score a century? May be the next test.

And the Pakies can catch lol/

Shrek where are pakistan ranked? The Ausie's are back up to 3rd yes?
 

Shrek

Fucked up Kunce
The Pakis are 7th or 8th and also ptrett sure Aussies are back to 3rd after the last test win.

Aussies 3 down already in second innings, still in control though.
 

Shrek

Fucked up Kunce
World Test Rankings

1. India
2. South Africa
3. Australia
4. Sri Lanka
5. England
6. Pakistan
7. New Zealand
8. West Indies
9. Bangladesh
 
Last edited:

mike367

Member
The Aussie's ended up with a comfortable win, good to see Waston finally get a ton.

England also had a good win, beating Sth Africa (ranked #2) by an innings and 98 runs.
 

Shrek

Fucked up Kunce
Well done the Poms.

Yes the Aussies won but Ponting got it wrong with the first declaration.
Why give the Paki's a sniff. He's a bit lucky they crumbled in the second dig.

Bring on Sydney. I think I might attend.
 

haz

New member
watson cant bat at 5,6,7. he looked terrible there when he first came in the team. he need a fresh start. as an opener every innings is pretty much the same 0-0 on the scoreboard and if he fails there's 5 or 6 batsmen to cover for him. thats when he does well.
 

Shrek

Fucked up Kunce
Fair point but he only played 2-3 tests and number 5 or 6.
He will not be opening again after this summer. mark my words.
 

haz

New member
haha, i dont know. he's going alright. all the sucess he's had has been at the top of the order, even in one dayers and 20/20. feel sorry for hughes tho, we'll see how he goes tomorrow if he plays
 

Shrek

Fucked up Kunce
Yeah he might get a game ecause Katich is in doubt. If he does get a game and scores runs they cannot drop him, Marcus North will then be under pressure and i think that's where Watson should be batting at 6 instead of North.
 

PTC

New member
Very funny reading this thread AFTER the fact. Its makes a few of you look like dills lol

Watson cant open....man of the match lol

Hauritz cant bowl......5 wicket haul lol

Declared too early.....perfect declarations in BOTH innings

Watson bats better at 5-6.......check his numbers lol

North should make way for Smith I believe. Smith could bat 6 with Haddin, Johnson and Hauritz coming in after him, and he's a much better bowler than North.

I'll make some stupid predictions so you guys get a chance to laugh at me, its only fair.

If rain doesnt intervene, Australia win series 3-0

Watson will make at least 2 more hundreds this series.

England wont win SA series

Watson will win the AB medal in February.

For the record, I'm not a Watson fan, but I acknowledge he's been the best performed Aussie this year.
 

Shrek

Fucked up Kunce
I did not say he could not bat, but we all know opening the innings is difficult enough let alone bowling 15-20 overs of fast bowling as well. It's clearly a stupid decision to have a specialist opener (Hughes) not playing when he should be and watson could easily fill the all-rounder position at number 6.
Hauritz struggles to take top order wickets. A part-timer would have taken 5 lower order Paki wickets.
 

Shrek

Fucked up Kunce
Definately in trouble, they will have to bat well in the second innings to save this one.
 
Top